sedaozan çok tesekkür ederim🙏🏻😊 bende homeoffice ilanına basvurmustum elektrikli otomobil müsteri temsilcisi ilanı umarım ararlar calısmak istiyorum oğlum 2 bucuk yasında annem ilgilenicek bebisimle normalde hemsireyim ama meslegimi yapmıyorum suan, sırf yakın oluyim miniğime diye evden istiyorum böyle daha iyi hissedicem sanki 🙏🏻 görüsmelerde ne soruyorlar hatırlıyormusunuz kaç aşamalı mülakatı