Britneyspears Evet genelde böyle başlıklara anında 100lerce cevap geldiği için bu yöntemi buldum artık 🤷🏼♀️😂 Hangi oto koltuğu markasını kullanıyorsunuz? Besafe kullanan var mı?
likeli Britneyspears oncelikle baslik secimi mukemmel 😂 cybex aldik biz ama daha puset kullaniyoruz oto koltuguna gecmedik. Besafe ile cybex arasinda gidip geldim ozellikle besafein donebilen modeli cok pratik kullanip memnun olan arkadaslarim var ama adac puani cybexin daha iyi diye onu tercih ettim.
[silindi] Başlık birazdan değişecek aynı şekilde bende yapmıştım kaynana diye değiştirdiler demin de yazdım mesaj gitmedi