dksmdlos Kızlar bi yerde gördüm zeytınyag sarımsak kürü öksürüğe iyi geliyormuş deneyip faydasını gören oldu muu
HsynKbra dksmdlos hep yaptığım yöntemdir elhamdulillah çok faydasını gördük aynı zamanda ateş düşürücüdür. Balgamda atar. Sık sık yapıp çorap giydirin. Aynı zamanda akgünlük sakızı tütsü de iyi gelir YouTube dan bakın nasıl yapılır
HsynKbra -Sare32- vermiyorum ayak altına sürüyorum. Bebeğim 19 aylık ama küçüklüğünden beri yaparım hastalandığında. Sarımsak bölümünü değdirmeyin yalnız