Oğlum 10.5 aylık..Kullanmadığım bez kalmadı poposunu ıslak mendille silmiyorum.Pazartesi doktora gösterdim mantar dedi travazol krem verdi asla fayda etmedi.Bugün aradım doktorumuzu 1 haftadır etkisini görmedik dedim o zaman alerji olabilir süt yumurta muz falan 1 hafta kes ve kontrol et dedi.Başına böyle bir durum gelen var mı?Sadece pişik oluyor vücudunda başka bir yeri kızarmıyor ve aşırı huysuz sürekli ağlar.Ben şimdi oğluma ek gıda olarak ne vereceğim ne yapacağım bilmiyorum..Kafayı yemek üzereyim çünkü oğlum asla hiçbir mamayı içmedi😭Sadece pişikte alerjisi olduğunu öğrendiniz mi ?