Hanımlar 2.5 aylık bir kızım var ve aşı için sağlık ocağına götürdüğümde bebeğin bıngıldak kısmının çok sert olduğunu ve kapandığını söylediler. 12-18 aylıkken kapanıyormuş genelde. Çocuk doktoruna götürdüm doktor da her ay düzenli bir şekilde kafa çapının ölçülmesi gerektiğini ve çocuk nörolojisinin görmesinin gerektiğini söyledi. Boyu ,kilosu , kafa çapı ve konuşulduğu zaman tepki vermesi bebeğin şimdilik iyi olduğunu söyledi doktor ama çok tedirginim çocuk nörolojisi için 1 hafta var randevusuna .Bebeğinin erkenden bıngıldağı kapanan var mı ? Bir problem yaşayan var mı acaba ?