ebrulili261_ ben doğum yapalı 2.5 ay oldu ve daha yeni kanamam durdu. Doktora gittim ve rahmimde parça kalıp kalmadığına baktı ve kalmadığını söyledi tamamen bünyeyle alakalı olduğunu söyledi. Bence çok kanama olması da iyi değil 2 ay boyunca o kadar çok kan kaybettim ki bebeğimi emzirecek Halim bile yoktu. Keşke benimde kanamam az olsaydı 🥹