Smyydnz Merhaba hanımlar kızım başımdan beri bu mamayı kullanıyordu kaka sorunu yaşıyorduk doktor mama değiştirmemizi söyledi bende mamayı yeni almıştım bu yüzden kullanamadım 900gr 1 numara mama
ilaygunduz doktor hangi mamayı önerdi, bebelac gold da sindirim açısından çok rahat bir mama aslında, kullananların hep memnun olduğunu duyuyorum
Smyydnz ilaygunduz aslında bende çok memnumdum biz meme + mama gidiyoruz bir ayda 1200 gr almıştı ama kaka sorunu çok huysuzlaştırdı kızımı doktor da hipp combiotic önerdi gerçekten bunun sindirimi çok daha iyi kilo alımını da kontrolde görücem artık
Smyydnz sila 6 7 gün oluyordu kaka yapamıyordu çok huysuzdu bu yüzden doktorumuz hipp önerdi gerçekten işe yaradı
selmapinar [bilinmeyen] bebelac gold hazmı kolaydır aslında içine biraz z.yağı katıp deneseydin keşke