busragunesm Bebişim 4 aylık zaten emzirmiyorum maalesef . 10kg fazlam var nasıl verebilirim ne yapabilirim kızlar ??? İlk defa kilolu olduğumu düşündüğüm ve olduğum için 🤩🤩bilmiyorum neyi nasıl yapacağımı
10Melek10 busragunesm şeker hamur işi kes herşeyi fazla ye yemek salata su ağırlıklı heken verirsin canım
umosko busragunesm en geç akşam 6 da yemek yiyip sonrası yenmeyecek günde 3 lt su içilmeli beyaz ekmekten hamur işinden ve tatlılardan uzak durulmalı en az 2 ayda gider ara sıra detox dediğimiz limon yeşilçay benzeri şeylerde içerseniz hallolur
busragunesm umosko off en sevdiklerim ama dur demeliyim kendime dukan birası var yapımı soda ile Yeşilçay ödem attırıyormuş oda