EsraBilal Gozde92 biogaigaz damlası günde 5 damla aynı saatte veriyorum. Birde Aguline şurup kullanıyorum günde 3 kez 1 çay kaşığı çok iyiyiz
Gozde92 Arzuuuu Doktoe bize bu gün metsil yazdı. fayda sağlamaz ise biogai al dedi . sende ikisini birlikte mi kullaniyorsun
elfgnshm Sab simplex kullanıyorum ama pek bir işe yaradığını düşünmüyorum. Üstelik bitkisel falan da değil tavsiye etmem 🤷🏻♀️
Arzuuuu inismona 1 aylıkken kullanmaya başladım 1 hafta sonra tam belli oluyor etkisi 3 aylık olduk bırakacağım artık
Sevilsevil Emir_Eliz sağlık ocağında ebe bana kullanımını anlatti sizinle de paylaşayim. Sabah 8: 8-10damla saat 16: 10-12 damla gece 24: 10-12 damla. İnşallah işe yarar.
Eee Nurse Harveys ve biogaia kullaniyodum ama bi faydasini görmedim bebegim kolik babyspasmyl kullanmaya basladm bakalm ins iyi gelir
Arasin_annesi Biz bakso ile başladık probiyotik kendisi, sonra sab simplex denedim en son doktorumuz relaktaz verdi daha 3 gün oldu iniallah faydasını görürüm çünkü cocum hala ıkınıyor kızarıyor çoook zor gaz çıkarıyor hatta çıkaramıyor... 😔
Gozde92 Arasin_annesi relaktazı ben kullandım. Sadece agizdan gaz cıkarmasina yarıyor daha cabuk cıkıyor ama gaz sancısı bitmiyor. bizde ağlamalar kesilmedi
dnzm sadece gaz damlasi kullanmakla gazin onune gecemezsiniz arkadaslar...Her yemeginize mutlaka kimyon atin yemeklerdeki gaz bebislere gecmesin bebegin karnini ve ayaklarini sicak tutun karnina sicak havluyla dairesel şekilde masaj yapin ayaklarina aci elma yagi kullanin...Benim oglusum 3 ay 3 gunluk kolik bebekti neler cektim nelrrr aglama krizleri gaz sancilari kullanmadigim gaz ilaci kalmamisti en som METSILi kullandimm evladim rahada erdi cokk iyi geldi.Kendi kendi gazini cikartio cok sukur