Miraay Eski postları okursanız takıntımı görürsünüz asla iyileşemedim, kalp çarpıntım çok arttı sürekli çarpıntı geçen gece sahura kalktım kalbim nasıl çarpıyor midem de bi bskı dedim bu sefer kalp krizi geçiriyorum
2bebelianne5441 Miraay bende 2 haftadır öyleyim acillerden çıkamadım kardiyoloji de gittim birşey çıkmadı ama geçmiyor hiç bir şekilde
Busex Miraay bende dün panık atak gecırdım mevsım grcıslerınde oluyor galiba bu bana onu keşfettim size de aynısı olmuş sanırım
Minikkuzum1999 Miraay Benim ablam da öyle oldu kaç kez kansızlık çıktı iki defa kan verildi şimdi şükür iyi
2lokummannesiii Miraay merhaba benim de çarpıntım oluyor tansiyon problemim var ama o normal şükür. Sanırım bu kalbimin 100 ün üzerinde atmasıyla mideme de baskı gibi böyle sıkıyormuş gibi kötü hissettiriyor sürekli gaz çıkarma hissiyatı doğuyor. Midemden mi oluyor anlamadım gitti.
AyseMersin Ben de şuan tam öyleyim boğazımda yumru hissi. Midem ekşiyor şaşırdım napıcamı bir düzelmeedim :(
2bebelianne5441 AyseMersin gerçekten insan ne yapacağını şaşırıyor bazen diyorum ne zaman iyi olacağım diye
2bebelianne5441 AyseMersin çektirdim de oda normal diyorlar panik atak anksiyete dediler psikiyatri gittim ilaç verdi onlarda aşırı iştahsızlık yaptı mecbur bıraktım
2bebelianne5441 Meyra1 aynen bide hemende geçmiyor 2 hafta oldu hala çekiyorum nefes egzersizi yapmaya çalışıyorum ama sırt ve göğüs ağrılarım hala devam ediyor
Miraay Minikkuzum1999 bende kan eksikliği yok ta folat ve d vitamini eksikliği çıktı d vitamini hapını kullandım folat içinde kullanıyordum ama o düzensizleşti tekrar geri başladı belirtiler biraz iyileşmiştim