Sudee00 altın en güzeli 😊 ben Euro ve altın yapıyorum öyle minik minik birikince ama altın en mantıklısı diyorlar uzmanlar. 10 dolar on yıl sonra da 10 dolar ama 1 gram altın 10 dolar ise, on yıl sonra 100 dolar… Farazi konuşuyorum bu arada, bilmiyorum USD cinsinden nedir değeri 😊