ddmnrdgn ne hurafesi bence yeni bi gündem yaratmak için hurafe demişler. Benim şuan 19 aylık bi kizim var. Sezeryan doğumla dünyaya geldi ve ben gebeliğim sürecinde toplam 36 kilo almıştım. Doğumdan sonraki karnım sarkmış kocaman bi göbekli. Tam 5 gün sonra doktorumu dinlemeden korsemi taktım sıkı sıkı. Tam 21 gun dus haric cikartmadim. O gördüğüm göbek tam 21 gün sonra sanki bekarlik zamanimdaki gibi dümdüz oldu. Kimse inanamadı eşim.bile. aynı hafta normal doğum yapan bi akrabamız ne sardı ne korse. Şuan karnını gorseniz sarkmis bi deri parçası var orada. Bildiğin buruş buruş sarkmış bi deri. Kınamıyorum şuan 5 aylık hemeyim tekrardan. Sizide eleştirmiyorum sakin yanlış anlamayın. Sadece yaşadım ve gördüm. Bu yüzden anlatmak istedim 😊