Selam kızlar, benim oğluşum 3 haftalık ve doğudundan beri benim pek fazla sütüm olmadı, hep emzirdim ama okadar azdı ki hastanede bile mama verdiler.. eve geldikten sonra emzırmeye devam etttim ama yetmiyor bende aptamil vermeye başladım biberonla.. sütümü sağmaya başladım.. iki göğüsümde toplam 10-30 ml çıkıyor en fazla ek olarak mama veriyorum.. zamanla biberona alıştı buseferde mememi istemiyor, silikon uç aldım onuda istemiyor resmen çıldırıyo mememi verdiğim zaman çünki istediği gibi hemen süt gelmiyor ve yetmiyorda.. bu durumda olanlar var mı?? Ne yapmam lazım çok isterim annesütü vermeyi ama okadar az ki.. bana verebilceğiniz tavsiyeler için şimdiden teşekkürler❤️