Hazal1 ben 65 kiloyken aldım satıcı temsilcisi l al demişti doğum sonrası taktım zor girdim esim hatta yardım etti o derece zorlandm ama 3. Takışta oldu en bolkopcası daha sonralarda 2 ye taktım 3 hafta sonra ve cok terletiyor diye bebekten yıkanamadığım için nadir takıyordum oyle düşün bide suan 59 kiloyum m beden aldm bide temsilciyi diblmyp tasma oluyor ama iradene sahip cıkar diyetle takarsan kullanırsın istersen instgrmdan yaz foto atarım m bdn s alırım bende almayı düşünürsen