cigdem12345 Kizlar ya kızım 2 yasinda ilk defa pişik oldu hep aynı bezi kullanırım sleep kullanırız neden olmuş olabilir çok kötü özel bölgesi bepantol kullandım geçmedi öneriniz nedir acaba şimdiden tşk ederim cevaplarınız için🌸
Ucansupurge cigdem12345 Yediği birşey dokunmuştur fazla asitli birşey yemiştir muhtemelen. Mümkünse bir süre açık kalsa iyi gelir
Zeyada07 cigdem12345 umarım tez zamanda geçer canım kızım bir aylıkken bir çok krem kullandık faydası olmadı. Zeytinyağı önerdi doktorumuz her altını açmada çok az sürdüm ve şuan 1 yaşına girecek bir kez bile pişik olmadı çok şükür ve hiç krem kullanmadım o günden beri
ronika cigdem12345 sudocrem tavsiye ederim birebir etki görürsünüz bebeğimin altını temizleyince kızarıklık gördüğüm anda sürüyorum eser kalmıo
cigdem12345 Ucansupurge farklı bir şey yemedi hep rutin şeyleri yer acaba hastaydı soğuk algınlığı ilaçları kullandık etkisi olabilir mi sizce