karahann Ağzım uçuklamış öpüp koklamıyorum ama yine de geçer mi acaba nasıl muhafaza edeceğim kendimi bilmiyorum emiyor
Htcana karahann uçuk bebekler için tehlikelidir Allah korusun menenjite neden olur. dudağınızı değdirmeyin geçene kadar.extra birşeye gerek olmaz. Geçmiş olsun
pkyl karahann merhaba daha önceki gün muhtemelen öpmüşsünüzdğr ya da saatler önce aynısı başıma geldi de korkuyorum sorun yaşamadınız değil mi?
lohusaserbeti Benim de çıktı nerdeyse 2 hafta olacak öpmedim hiç. Yarası tamamen geçene kadar ağzımı değdirmeyeceğim