Korktuğum şey başıma geldi 🥺
Bebeğim yüksek yatağımızdan düştü 17.00 civarı .
Yerde yorgan vardı.
İçeri girdiğinde halının üzerinde emekler pozisyonundaydı ağlıyordu . Kucağıma alınca sustu bu sefer ben ağlamaya başladım.
O gülüyor keyfi yerinde Ama bn ağlıyorum.
Tesadüf de babası işten erken geldi söyledim acile gidiyoz .
🥺🥺🥺🥺🥺🥺 Çok kötüyüm