Elifffvvv 27 günlük bebeğim var sütüm azalmış gibi hissediyorum eskisi gibi bebeğim emerken fazla yutkunmuyor sanki emerken ağlamaya başlıyor ağzına süt gitmiyor galiba çok üzülüyorum nasıl arttırabilirim sütümü bebeğim ya doymuyorsa nasıl anlayabilirim