elanur25 Kızlar doğum yapalı3 gün oluyor idrara ve büyük abdeste çıkamıyorum idrar gene bi şekil oluyor ama asla kakamı yapamadım 1.5 gündür napmam lazım doğumdan sonra çıktım 1.2 gn fln ama artık yok
sadeturkkahvesi11 elanur25 bende 12 gün oldu doğum yapalı. 3 4 gün kadar tuvalete çıkamadım sürekli sıvı beslenin çorba tarzı ve ben hep meyve suyu tükettim işe yaradı.
elanur25 Alerjikrinit sorun olur mı yani hastaneye gitmeye korkuyorum ama dikişlerimden de korkuyorum bilmiyorum napmam lazım
elanur25 cevriyeee yok denicem bugün hastaneye gitmeye korkuyorum dikişlerimden de korkuyorum napmam lazım
Alerjikrinit elanur25 doğum sonrası hep sorun olduğu için annem Malatya’dan getirmişti özellikle ben direkt içtim ve çıktım hemen tuvalete. Deneyin bence yine devam ederse doktora gidersiniz bol su için
Kuzeysmom_ Bu durumu bildiğim için Doğumdan yaklaşık bir hafta önce probiyotik tüketmeye başlamıştım böyle problemler yaşamadım . Siz de probiyotik kullanın her gün düzenli bi şekilde