Ummuhan321 Kızlar kızım 9 aylık gece ağlayıp durdu derdini anlayamadım sürekli uyandı ağladı. Şimdi de burnu akıyor arada öksürüyor, hapsuruyor ateşi 37 lerde değişiyor biraz huysuzlasti ne yapabilirim nasil gecer lütfen yardımcı olur musunuz
tgbaksr Burnunu açık tutmaya çalışın rahat nefes alsın en çok uyanma sebebi o oluyor genelde ve en kısa zamanda doktora götürün bence şuanda salgın var çünkü ilerlemeden önlemini almış olursunuz