Cigdem61 eğitim kesinlikle şart mutlaka alın işe yarıyor.Şöyle söyleyim kızım 8 aylık asla gündüz uyumuyordu en çok uyuduğu 30 dk ve ben uyutmak için 2 3 saat uğraşırdım bütün vaktim günüm o şekilde geçiyordu sallayarak uyuyordu bırakınca ağlıyordu saatlerce sallamaktan kollarım şişiyordu gece ise tam bi kabus 1000 kere abartısız uyanırdı ve ben bütün gece uykusuz kalıyordum gündüz ise ruh gibi geziyordum şuan da şükür eğitimdeyiz hala ama desteksiz uyumaya başladı direndiği oluyor ama eskisi kadar değil ve gündüz uykuları da uzadı Allah’a şükür nurselin hanım bana çok yardımcı oldu ilk başta eğitim sanki geriye gidiyor her şey kötüye gidiyor ve hiç ilerleme yok gibi geliyor ama sonra bi bakıyorsun uyuyor mutlu oluyorsun yani Allah tüm annelere yardım etsin inşallah sizinde iyi olur