Selamünaleyküm hanımlar biliyorsunuz kardeşlerimizi katlediyorlar ciğerimiz yanıyor üzülüyoruz elimizden geldiğince ürünlerimize dikkat ederek ilerliyoruz herşey güzel, peki olmayan ne? Yardım! Ne yapılabilir? Ürün ulaşımı yok yardım yapılan yerler ne kadar güvenilir bilemiyorum oraya girmek dahi istemiyorum.
Burda halkın yapabileceği bir şey gerçekten yok duadan başka, ben her akşam yemek indirdiğimde sofraya yüreğim sızlıyor zaten vicdanımız rahat değil iken birde yalan yapışan haberler cabası 😔
Hatunlarım güzel annelerim postların altına ya gazzedeki çocuklar yazmayalım
Bizim yapacağımız bir şey yok!
“İsraile bu sene sebze, meyve ithalatını yaptık diyen birisi” gururla açıklayan biri var
Ne diyelim ne yapalım bilemiyorum ama tartışmaya girmeyelim o raflarda
Onların ürünleri bulunduğu müddetçe alan çok olacaktır
Kaossuz bir post olması dileğiyle 🌹