[silindi] ilk oğlumda travel kullandım tövbe dedim 2.ye kullanmam kabus gibi. 2. oğluma kabin boy bebek arabası aldım bebe kucağımda gayet pratik taşıyorum, tek elle açıp kapatıyorum. “Tommybaby golf kabin boy” aldım hem fiyatı uygun hem kullanımı çok kolay bebişimde gayet rahat ediyor 1. Aydan sonra kullandım valla. Ekstra pusetimizde vardı taşıma için falan ama gayet memnunum bebek arabamızdan