Casper_ Burada okumuştum kadının biri yanlışlıkla hamile kalmış 8-9 ay sonra sanırım. Doktoru kızmış kendini öldürmek mi istiyorsun diye.
En büyük fobimdi bende sezeryan doğum yaptım ya yanlışlıkla hamile kalırsam diye 😅😂
En az 2 yıl beklemek gerekiyor sanırım