mervee775 4 aylık bir oğlum var pipisinde ve testislerinde döküntü ve kızarıklık var pişik olduğunu düşünüyorum ya da egzama diye düşünüyorum başına böyle bir şey gelen var mı nasıl bir şey uygulayarak geçirdiniz yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar
sadekahve_bitter mervee775 egzama olabilir Dr görmesi daha iyi olur Çocuk Dr erkek çocuklarda oralarda görülür demişti
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi mervee775 mantar oluyor benim oğlumda da oldu mantar kremi verdi. Düzenli kullanımda geçiyor. Bide idrar yolu enfeksiyonu olunca da olur Muş
mervee775 sadekahve_bitter evet doktor gördü krem verdi fakat ben de benim gbi olan anneler varsa farklı bi yöntem uygulayan var mı diye yazmak istedim
mervee775 BirSevda-iki-Emanet_Sahibi evet bana da travazol mantar kremi verdi bugün bende endişeliyim o yüzden sormak istedim
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi mervee775 düzenli kullanmak gerekiyor yoksa tekrar ediyor malesef. Bizimde poposunda oluyor 3 hafta kullandık yine arada tekrar ediyor nasıl birşeyse bu anlamadim
mervee775 BirSevda-iki-Emanet_Sahibi geçmiş olsun bn doktora götürdüm ilaç yazdı toparladık çok şükür