Vallahi deliricem artık, cocugum 1 yasına girmek üzere , şimdiye kadar hep kucakta uyuttum yatagına koydum. Ama son 3-4 gündür, kuxakta uyuyor, derine dalıyor, koydugum an uyanıyor, gözünü açıyor ve çok hareketli bi şekilde kaçar gibi kalkıyor, tekrar alınca kucağıma uyuyor,20 dk bekliyorum koyuyorum ve yine aynı kalkyor, artık 3.de pert oluyo tabi, yine gozunu açıyo ama direnmiyo yatıyo pişpişleyince , yahu buna ne olmmuş olabilir? Hasta degil, atak haftası degil, farklı bişey yapmadık herşeyimiz aynı.. bu nerden çıktı şimdi , totosu değdigi anda uyanıyo, ve nasıl yavaşım varya kıpırdamıyorum nefes almıyorum yani koyarken