Geçen gün sağım yaparken göğsüm çok acıdı ve baktığımda kan gelmişti, ucunda çatlak var diye düşündüm krem sürdüm ama o 2 gün içinde de çok sağım yapmadım, haliyle çok süt doldu şişti, bugün de sağım yapıyorum ama çok süt gelmiyor, ve sepsert bir şey var top gibi, sıcak duş, sıcak su torbası yaptım geçmedi, sızlıyor birazda, geçer mi bu yaşayan var mı, canım da acıyor