Fatmaklc küçük sorunlar büyüklerin habercisi olabilir maalesef ve evet kız bebeklerde akıntı normalmiş dahası ben lohusayken bebeğimin göğsünden süt geldi bezinde kan vardı ön tarafta doktor sen ne yaşarsan kız bebekte yenidoğduğunda onları yapabilir normal demişti, bilmemek ayıp değil, Allah evladınıza şifa versin ama bu kadar hırçın olmayın hayatta herkes bişeyler yaşıyo