Merhaba benim oğlun 6 aylık ve huysuz bir bebis. Cumartesi günü 6 saatlik bir yolculuk yaptik. Pusetine yatırdım. Bi kaç sevdiği oyuncak aldim yanıma ve mama için termosa şu hazırladım. Zaten otobüs sallandığı için çoğunlukla uyudu. Sakin bir yolculuk geçirdik. Umarım sizin de öyle olur.