kirpapatyasi19 9 aylik oglumu yurutece koydum kullansammi kullanmasammi kararsiz kaldim yurutec iyi degil diyorlar yurutec kullanipta bir sikinti yasadinizmi bebeginizde yoksa iyiki kullanmisim mi dediniz
sirinpatates kirpapatyasi19 ben kullanmadım arkadaşım kullandi çocuğuna yay bacak oldu cocuk ayakta durunca bacaklar yana doğru açılıyordu koltuğa tutunup gidemiyordu bile Allah korusun ama çok kötü bir görüntüydü doktor demiş yurutec kullanmasının ondan olmuş
Mutluumom kirpapatyasi19 benim kızım 1 yaşında kullandim bir sıkıntı olmadı ama sizin gözetiminiz de olması iyi olur diğer türlü ev kazaları yaşayabilir
salakmisincemilee kirpapatyasi19 ben yurutec aldim ama hic kullanmadik sevmedi durmadi icinde bebegim 9 aylikken yurumeye basladi yere yorgan serdim yuvarlana yuvarlana gitti her yere
hemsireanne112 kirpapatyasi19 kızım 18 aylık. Tam 6 ay kullandık günde 10-15 dk aralıklarla. 1 yaşında yürümeye başladı bir sıkıntı yaşamadık
neanladinyurdagull kirpapatyasi19 4 yaşında oğlumda kullandım yaşını karşıladı yürüdü.Hicbir sağlık sorunumuz yok.İkinci çocuğum 4 aylık birkaç ay sonra onda da kullanmayı düşünüyorum şuan hoppala kullanıyoruz
alparslan1_ kirpapatyasi19 hoppala kullanıyorum benimde oğlum 9 aylık şuan. Ben ondan daha memnunum. Yuruteclik yer yok zaten evde😂
naynininom kirpapatyasi19 kızım 12 aylık kullanmadım çok zorlandığı zamnlar oldu. Almadığım için kullanmadım biri verse kullanırdım.
babymomyyy kirpapatyasi19 doktorumuz yürüteç zıpzıp hoppala önermediğini bunların zararlı olduğunu söyledi kullanmıyoruz
neanladinyurdagull kirpapatyasi19 hatırladığım kadarıyla 11 aylıktı yürüdü 6 buçuk aylıktı emeklemeye başladı geri geri