zeyneptiken12 Merhabalar Kızım 8 günlük hormon testi 42 çıktı doktor 28′den yükseği normal kabul etmiyoruz 2 gün sonra tekrar test yap dedi bebeğim 2.500 gram dogdu şuan 2.400 gram sarılık degeride 12 çok korkuyorum başına böyle birşey gelen var mı