İrmik,yulaf,yulaf unu,tam buğday unu, keçiboynuzu unu,çavdar unu, buğday ruşeymi kullanıyorum ben. Pirinç unu hiç vermedim çünkü ülkemizde yetişen pirinçler organik değil ve bebeğin şekerini ani yükseltip düşürüyor bir besleyiciliği yok maalesef. İrmik çok faydalı ama. Şimdiye kadar hep og natural den aldım herşeyini memnunum. Tarhana,bakliyat unlu şehriyeler,tam buğday unlu makarna,mercimekler,basmati pirinç,siyez bulguru, tahin, keçiboynuzu özü ve saydığım unlar hepsini og naturalden alıyorum.