Gulsinemmsmsek Sabah bebegimin bezini değiştirirken bezinde pembe bi leke gördüm kan desem değil çok açık bi pembe leke vardı sadece idrarını yapmıştı cuma gününe randevu aldim ama başına gelen var mii
dilara5258 Gulsinemmsmsek susuz kaldığından olabilir benim kızımdada olmuştu idrar rengide çok koyuydu hemen su vermiştim
pollyophelia Gulsinemmsmsek benim başıma geldi korkmayın eğer parlak kırmızı değilse korkacak bir şey yok dedi doktor mama veriyorsanız ondan olabilir ya da kullandığınız bezden endişelenmeyin
Dorugum Gulsinemmsmsek bizimde oleydi dogdugu gun ve seyreden 3 gun dr kum dokuyor demisti 20 gun kum doktu bebegim ve surekli agliyordu idrarini yaparken
pollyophelia Gulsinemmsmsek bence şekerli su yüzünden olmuştur doktor o kırmızımsı lekelere kristal demişti olabilir merak etmeyin bol bol emzirin birkaç güne geçer demişti gerçekten de geçti siz de telaşlanmayın
Ebrugokhangoktug Gulsinemmsmsek doymadığı zamanda bezinde kırmızı üre olur böyle kırmızı gibi kiremit rengi gibi