Kızlar bebeğim 1 ay 12 günlük oldu 10 gün küvezde kaldı üzüldüğüm için ilk 10 gün 30 cc 40 cc şeklinde sagabildim daha yeni yeni toparlayabiliyorum doktorum doymuyorsa arttıralım mama takviyesini dedi , çevremdeki insanlar sürekli anne sütü ver mamayı vermesen ııı şey mama da gaz yapar aa niye mama veriyorsun gibi ithamlar yapıyor önceden alaylı şekilde karşılık verip cevaplarını veriyordum ama sürekli bunu söylemeleri artık sinirimi bozuyor kafalarını yerden yere çalmak istiyorum 🙄😄 sanki varda ben saklıyorum , ne zaman bitecek bunlar yahu