5buçuk aylık kızım ek gıdaya biz geçen aydan başladık. Ancak gece beslemesi yani emmek için hep uyanıyor. Doktor o uyanmazsa uyandırmamamı söyledi. Ancak benim kızım uyanıyor. Gece sabaha kadar uyku uyuması için acaba ek gıdasını geç vakitte mi versem?