Hanımlar merhabalar 5 aylık bebeğim var doğumdan sonra 40 ımdan sonra 2 ay adet gördüm ve hamilelik şüphemden çok korkuyorum deri altı implant mı yoksa sprail mi taktırayım lütfen akıl verin bana doktorum deri altı implant hormon bozuyor dedi spraille hamile kalan ablam var bende ondan korkuyorum eşin korunsun diyeceksiniz onada güvenmiyorum lütfen bana akıl verin ne yapmam lazım 😞😞