Karakuzummm Tariflere bakıyorum kiminde maya var kimisi de yok siz nasıl yapıyorsunuz güzel ve İnce açmak için püf noktaları var mı
arasardaannesi Karakuzummm un su tuz ıle yumusak olmıcak seklıde yoğurup bezelerı tabak buyuklugunde acıp karısık yagla yaglıorum hepsını bı saate yakın dınlendırıp elimle masada çeke çeke acıom sonra ıc harclayıp sarıom bn
Karakuzummm arasardaannesi hepsini tabak büyüklüğünde açtıktan sonra üst üste koyup hepsini mi açacağız yoksa tek tek mi açacağız