minyondolar Merhaba. Bebek bezi önerisi alabilir miyim Molfix pure soft kullanan varsa beni bilgilendirebilir mi memnun musunuz acaba? Ben sleepy kullanıyorum bu kez bu bezi denemeyi düşünüyorum pişman olur muyum acaba
SiprayiL minyondolar sleepyden goon’a geçtik çok memnunum sızdırma pişik hiçbir şey yok yumuşacık bez
uykucukoalaa minyondolar ben 2 senedir Molfix puresoft kullanıyorum ara ara başka markalar denedim ama en iyisi bu sızdırma pişik hiç yaşamadım
Bebikoluhayatim minyondolar şuna molfix kullanıyorum gayet memnunum sızdırma yapmıyor yumuşaklığı güzel baya pişik yapmıyor stok yaptım bir numara 5 paket o bitince 2 numara olarak bende bir goon denicem sadece merak ettiğim için , primanın muadili oldugu söyleniyor
Good_mother Goon 💜 ben. Yeni başladım bilsem en baştan bunu kullanırdım. Yumuşacık ve daha ince ve lastikleri çok sıkmıyor.
minyondolar Zhra78 mavi daha kalın yeşil orta sarı daha ince ben yeşil ve sarıyı kullandım ve kesinlikle sarısan daha cok memnun kaldım daha rahat ediyo gibi hissediyorum
sonkaynanabukucu minyondolar mavi paket molfixe göre daha pamuksu ve daha ince yumuşak ama emicilik külot bezde daha fazla bence
Aadr Sleepy kullanıyorum mavi yeşil karışık. Hiç değiştirmedim. İyi mi kötü mü yorum yapamıyorum karşılaştırcağım bişey denemedim hiç. Ancak sleepy den sonra başka bişey kullanıp memnun kalan var mı?
burcu_ay Bizde birçok bez değiştirdik prima molfix Sleepy baby pure baby turco prima dışında hala hiçbiri düzgün diyemem o da malum boykot şuan molfix yeni çıkan premıum u kullanıyorum ama sızdırma ve pişik yapıyor ne kullanıcam bilmiyorum