tazeanneyimbennn Bebeğim 2 saat ya da 1,5 saat uyuyor sonra 5 dk emiyor bekliyor on dk sonra 5 dk yine emiyor. Normal mi? Aralıksız 20 30 dk emmesi gerekmiyor mu? Bazen sık sık emziiryorum o da beş dk falan sürüyor normal mi?
arasardaannesi tazeanneyimbennn bnce normal bnmkı de az az sık sık emıodu büyüdükçe bı dkka emıp bırakıodu bıle