tefe Bende kızım 7 aylıkken, oğluma hamile kalmıştım. Araları tam 15 ay 15 gün, kızım 34.5 aylık oğlum ise 19 aylık, iyi ki de yapmışım diyorum kızım çok uslu bi bebekti ama oğlum fazla hareketli ama artık bu tempoya alıştım şurada 1 sene sonra oda sakinleşir tamamen rahata ererim diye düşünüyorum. Üçüncüyü de kesinlikle düşünmüyorum zaten