YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU ben ilk 5ay kucağımda sallayarak uyuttum,sonra beşiğine alıştırdım.nasıl alıştırdım: altını temizleyip karnını doyurup,gazını falan çıkartıp yatırıyorum beşiğine.tabiki ondan önce oynayınki yorgun olsun.yanına yumşak bir oyuncak koydum ancak beşiğinde görüyordu onu.ve yanına da bir müzik açıyordum güzelce uyuyordu.ama ben şu anda ayakta sallamaya çalışıyorum🤣çünki artık dönmeyi ve tutunarak kalkmayı beceriyor,bu yüzden de uyutmakta zorlanıyorum)))9ayında şu an,annemlere gelince uyutamıyorum,mecbur 2gündür ayağımda hafif sallayarak uyutuyorum😃😃