Merhaba arkadaşlar , doğumdan sonra maalesef sezaryen göbeğim gitmedi bir türlü az yesemde doktora gittim doğumsal tiroid olduğunu söyledi ilaca başladım . Çok işe yaramaadı ama neyse . Bir aralar da yazz hap kullanıyordum sonra bıraktım şimdi tekrar başlamayı düşünüyorum sizce ikisi bir arada kullanılır mı hem tiroid ilacı hem yazz. Bir de sizce kilo yapıyor mu bu yazz kullanan var mı