marsiyen
Bence takipli doktorunuz ne diyorsa ona bakın aşı için saglık ocağına gittik kızımın boyunu yanlıs ölçtüler 49 cm doğan kızıma 46 cm dedi dedim cocuk cekti herhalde doğduğumda boyu 49 du hemşire bi ne diyceğini sasırdı doğum sırasında yanlıs ölcüm cok oluyo falan filan saçmaladı bende kendimi tutamadım her gün binlerce cocuk doğuyo boy kilo bakıyolar nasıl yanlıs ölcebilirler uzman olmuslar artık dedim aldım cocupu cıktım