Sezeryan doğum yapalı 3 ay oldu hala adet olmadım normal mi bilmiyorum ki
emirtalhacan emziriyorsanız 1 seneye kadar normal olduğu söyleniyor
emirtalhacan norml bn bırıncıde 7. ayda oldum ıkıncıde 3 ayda
Normal, ben de 6 ay sonra olmuştum.