Doğduğunda bebelac denedik sevmedi sonra hipple devam ettik severek içiyor bi ara aptamil denedim asla içmedi. Hipp ne gaz yaptı ne başka bi şey ama bize biraz kilo aldıran bir mama lazım yine hippi sevdiği gibi onu da sevmesi lazım. Birde hipp biraz bütçeyi de zorlamaya başladı hafta da bir kutu 350 gr içiyor yaklaşık 300 tl normal şartlarda çok değildi ama eşimin iş sorunları var bi çalışıyor bi çalışmıyor çalışınca elindeki ile bebeğin ihtiyaçlarını karşılayıp dolaba bi şeyler alınca elde avuçta sıfır kalıyor bizi artık zorluyor kısacası hippten başka mamaya geçip sorun yaşamadığınız mama oldu mu bir de daha uygun fiyatlı olan