Sezeryan ile doğum yaptım sütüm başta 1 hafta kadr gelmedi mama takviyesine başladım Bebelac veriyorum bebeğim şimdi 3 ayına girdi kilo alımı yetersiz hangi marka kullanıyorsunuz memnun musunz tabi arada emziriyorum fakat yetmiyor hep ağlıyor doymadigi için mecbur birde günde kaç defa mama veriyorsunuz 3 ayına girdi kaç cc vermeliyim teşekkürler cevap için