Usnac1995 Kızlar dolap hesabımdan bakarsınız. Çoğu 80 tl. Kazaklar ve gömlekleri ya 1 ya da 2-3 kere giydim. Hepsi sorunsuz ve yepyeni gerçekten Usnacindolabi hesap adı
agzimizintadikacmasin Usnac1995 hepsi çok gğzel hepsi çok uygun helal olsun genelde💐💐💐 Taş devrinden kalma kıyafetleri sıfır gibi güncel fiyatalrdan satmaya çalışanlar inşallah görürler de utanırlar
theblackvirgo Merhaba ben tesetturluyum alabilcegim bişe yok şuan ama takipte kalacağım belki bişey denk gelir alirim
Usnac1995 theblackvirgo çok teşekkür ederim canım. Tesettür hiç yok bende giymediklerimi elden çıkarayım dedim boşboş duruyor ❤️
Usnac1995 agzimizintadikacmasin sağol canım 🌸 Bende alırken uygun aradığım için böyle fiyatlandırdım. Sadece kot ceketler 250-300 birde kaban 600 . Onuda hiç giymediğim için. Geri kalan gömlek kazaklar 80 birkaçı 130 ❤️