Prensesin_Annesi_ Bebeğimde inek sütü alerjisi olmadığını söyledi doktor ama mama olarak bunu önerdi deneyinn ona göre rapor cıkarırız dedi kullanan var mı acaba ? Bebelac pepti junıor verdi işk o maf etti cocupu asırı gaz ve kusmasını cogalttı🤦🏼♀️
nevermore Prensesin_Annesi_ alerjimiz geçene kadar kullandık, evolvia ya göre tadı daha kabul edilebilirdi. Güzel kilo almıştı bebeğim.
3kedili2bebekli Prensesin_Annesi_ ben kullanıyorum memnunum bir bebeğim çok seçici sadece bu mamayi yedi bzide sadece hafif kakasinin rengini değiştiriyor çok mama yediği günler o kadar anne sütüne ek alıyor