Papiii Kizlar bebeğim oyuncaginin gözlerini yutdu çok sıkıydı aslında ama bakdımki yok sanırım yutmuş.Bir sorun oğürme oksürme felanda yapmadl ama hic anlamadım.Acaba bir sorun yaratirmi kakasiyla düşermi yoksa ne yapmam lazım?Cok korkuyorum kimseyede soyliyemiyorun
beybiliko Papiii Bebeğim kulaklık ucundaki silikonları yuttu, bir gün sonra kakasından çıktı. Cam pil vb. zarar verici şeyler değilse genelde kakasıyla birlikte birkaç güne çıkar. Gene de doktora götürebilirsiniz. Geçmiş olsun
delirmeceler Papiii ben böyle şeylerden korkarım yırtılma durumu yaşayanları gördüğüm için sizin yerinizde olsam eşinize sorarım korkacak bişi yok eğer gözlerini çıkartmadıysa acilen doktora gidin herşey kakadan çıkamıyor malesef
Papiii Esoz1110 ya eşime soyliyemiyorum yeni aldı oyuncagi 10 fakika icinde byole oldu belkide esim goxlerini cikardi yutmamasi icin ama korkuyorum soyliyemiyorum bir sorunda yok aslında şubheci birsey ama esime soylesem kiyamet kopacak.Belkide yutmadı ama bilmiyorum
Papiii Deletedmom_100 emin değilim 10 fakika önce aldi eşim oyuncagi Belkide goxlerini esim cikardi yutmamasi icin.Ama soyliyemiyorum ortaligi velveleye veremiyorum cunku cocukda bir huysuzluk yapmior oyle kucucuk birseyde dehil yani yuta bilecegini onu ordan cikara bilecegini sanmiyorum
takdedicanima Papiii ortalığı tabi ki velveleye verin. Çocuğunuza birşey olsa daha mı iyi? En azından eşinize sorun o cikarmadiysa hemen doktorunuza yazıp hastaneye gidin. Sonradan üzülmeye değmez eşinizin siniri.
112canan Papiii yuttuysa ve apandisiti tıkadıysa daha büyük kıyamet kopar.. Sizi korkutmak istemiyorum ama barsakta tıkanıp kalabilir ilk önce eşinize yumuşak bir tavırla bebeğin gözlerini çıkardın mı diye sorabilirsiniz.. çıkarmadığından eminseniz evin her yerini arayınn eğer bulamazsanız lütfen acile başvurun bir röntgen çekilir parçalar bebeğin neresinde teşhis edilir ona göre yönlendirme yapılır.. böyle şeyler ihmale gelmez.. eşiniz de bu kadar ufak şey için kıyameti koparıyorsa Allah size sabır versin..
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Papiii saçmalamayın eşiniz neden bebeğin gözünü çıkarsın böyle bir şey aklına bile gelmez. Neden kıyamet kopsun her şey olabilir yani çocuk daha o suçlusu siz mi olacaksınız sanki lütfen hemen bi doktora gidin bir şey yok filan demeyin nasıl emin olabiliyorsunuz ve nasıl bu kadar rahatsınız bazen anlamıyorum ya çocuğum yüzünü çizse ben üzülmekten mahvoluyorum
Esoz1110 Papiii Bu bebeğin gözleri nerde diye sorun o zaman belki söyler yinede çekinmeyin eşiniz sonuçta heran herşey olabilir
Papiii beybiliko ay esim almış cikarmis goxlerini agzina almaması icin cok korkdum ya yutdu sandim bildigimiz oyuncak gozuydu kucukde degildiki yuregim agzima geldi
beybiliko Papiii çok iyi yapmış eşiniz, ben olaydan sonra yutabileceği her şeyi kaldırdım, siz de etrafa göz gezdirip öyle yapın, çocukların ne yapacağı belli olmuyor
Papiii takdedicanima eşim almış ya çok korkdum.Velveleye tabi vermeden kendim hall ede bilirdim yani eger oylenolsa kendim hastaneye gotururdum onuda tedirgin etmek istemedin ama sordum o cikarmiss korkdum ya cok
Papiii Deletedmom_100 😂🤦ay madem cikariyorsun soyle bana yazik gunah ama bana ya cok korkdum ortaligi velveleye verip onuda korkutmak istemedim sakince doktoea kendim gotururdum cocugu ama kendisi cikarmish
Aptalllarsizi Papiii etrafa iyicene bakın eğer bulamazsanız hastaneye gidin düşmesini beklemeyin Allah korusun belki kötü bişey olur