Merhaba, bebeğim 2 aylık. Nerdeyse ilk haftadan beri şiddetli ıkınmaları var. Özellikle başlarda uykusunda bile ıkınıyordu. Karnı çok sert oluyor. Aslında gazını atıyor bezinde sürekli gazla beraber attığı kaka oluyor ordan görüyoruz fakat ıkınmakar devam ediyor . Son zamanlarda bazı günler gayet iyi fakat bazı günler yine şiddetli şekilde ıkınıyor ve uykuya dalmakta güçlük çekiyor. Genelde kakasını yaptığında rahatlıyor fakat bazen yapmasa devam ediyor ıkınkaya. Kakası mukuslu emzirirken karın gurultusunu duyduğum zamanlar oluyor. Kendi kendime süt süt ürünleri yumurta fındık fıstık gibi şeyleri yemeyi bıraktım. Fakat belirgin bi fark göremedim ki öncesinde yediğim zamanlarda da gayet keyifli olduğu zamanlar oluyordu. Demem o ki sizce bunlar bi alerjiden mi kaynaklanıyor. Yoksa klasik gaz belirtileri mi ? Ayrıca sütümün çok tazyikli geldiğini fark ettim. Acaba sütüm de sebep oluyor olabilir mi ?çevremde hiç gazlı bebek olmadı o yüzden ayrımını yapamıyorum. Yine de alerji doktorundan randevu aldık fakat bu konuda deneyimi fikri olan var mı acaba ?